تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رکورد ۱۰۰ درصد شگفت انگیز طارمی در پورتو!

مهدی طارمی که در پورتو حسابی محبوب شده است موفق شده در طول دو سالی که در این تیم حضور دارد از ۱۱ پنالتی که به سمت دروازه حریفان زده همه ۱۱ پنالتی را تبدیل به گل کند.

کد خبر: ۱۰۹۲۵۹
۱۱:۴۳ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

رکورد مهدی طارمی

دیدارنیوز - مهدی طارمی در پیروزی ۵ بر صفر خانگی یکشنبه شب پورتو مقابل موریرنزه در هفته ششم لیگ برتر پرتغال در دقایق ۳۴ (پنالتی) و ۷۱ موفق به گلزنی شد تا شمار گل‌های زده خود در فصل جاری را به سه گل در هفت بازی برساند.

روزنامه «اُ ژوگو» پرتغال در گزارشی به رکورد خاص مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان ورودش به فوتبال باشگاهی پرتغال پرداخته است. این نشریه پرتغالی نوشت؛ مهدی طارمی رکورد صد درصد گلزنی از روی ضربات پنالتی را در فوتبال باشگاهی پرتغال دارد.

بر اساس این گزارش؛ طارمی ۲۹ ساله از زمانی که در سال ۲۰۱۹ به ریو آوه پیوست، تاکنون ۱۱ پنالتی در فوتبال باشگاهی پرتغال زده است که همگی را تبدیل به گل کرده است. مهاجم تیم ملی کشورمان از این بین هفت پنالتی را در ریو آوه و چهار پنالتی را در پورتو گل کرده است.

طارمی که دومین فصل حضورش در پورتو را تجربه می‌کند، فصل گذشته هم برای این تیم درخشان ظاهر شد و در ۴۸ بازی آمار ۲۳ گل‌زده را به ثبت رساند.

منبع: شفقنا
برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی