تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سوشا مکانی درباره حذف استقلال: باختیم که باختیم

سوشا مکانی دروازه‌بان پیشین تیم پرسپولیس که بدون انجام بازی برای استقلال طرفدار استقلال شده است درباره حذف تیم استقلال استوری در اینستاگرام منتشر کرد.

کد خبر: ۱۰۸۶۲۰
۱۱:۵۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

سوشا مکانی

دیدارنیوز - بازیکن سابق پرسپولیس به شکست روز گذشته استقلال برابر الهلال عربستان واکنش نشان داد.

سوشا مکانی که مدتی است اعلام کرده هوادار استقلال است، در واکنش به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا استوری ای منتشر کرده که به شرح زیر است:

باختیم که باختیم. اتفاقا خیلی هم خوب بازی کردیم. مقصر هم نه بازیکن، نه کادرفنی و نه مدیریت باشگاه نیستند. یاد بگیریم فوتبال یک روی باخت هم دارد. درک صحیح از فوتبال روز دنیا عیار هواداران یک تیم رو مشخص میکنه و از طرف هوادار به تیم شخصیت و قدرت جنگندگی وارد می کند. مشکل این روزهای تاج فنی نیست. مشکل تیم منفعت طلبی و سهم خواهی گروهی از کار افتاده و امتحان پس داده هستند که جای افراد عاشق را تنگ کرده اند و مانند غده سرطانی به جان تیم افتاده و روحیه بازیکنان و کادرفنی را تضعیف و تمرکز را از آنان سلب کرده اند. امروز فوتبال جایی برای بهانه جویی نیست. حتی اگر بزرگترین باشگاه جهان باشی، اگر سخت کار نکنی، تلاش نکنی و تشنه پیشرفت نباشی از مسیر موفقیت دور می شوی و قافیه را باخته ای. زنده باد تاج کبیر.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی