تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

شاخص کل بورس همچنان ریزشی است

شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۴ هزار واحد ریخت و بر پله یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد ایستاد. در فرابورس نیز شاخص با افت ۲۶۶ واحدی به عدد ۲۲ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۱۰۸۴۰۰
۱۶:۳۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

ریزش شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ شاخص کل بورس امروز با افت ۱۴ هزار و ۷۰۹ واحدی به عدد یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد و شاخص هم وزن نیز با افت ۶ هزار و ۵۹ واحدی به عدد ۴۴۴ هزار واحد رسید و نماد‌های فارس، میدکو، فملی و اخابر بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

در فرابورس نیز شاخص با افت ۲۶۶ واحدی به عدد ۲۲ هزار واحد رسید و نماد‌های بپاس، صبا و آریا بیشترین تاثیر را در افت شاخص فرابورس داشتند.

گفتنی است که ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۸۶۵ میلیارد تومان رسید و بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی بود.

برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی