تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

والیبال قهرمانی آسیا؛ ایران ۳ - تایلند صفر

تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایلند به پیروزی قاطع ۳ بر صفر دست یافت.

کد خبر: ۱۰۸۳۴۰
۱۲:۵۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

والیبال قهرمانی آسیا

 

دیدارنیوز: بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در صدر گروه B قرار دارد و با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

در بازی روز اول رقابت‌های قهرمانی آسیا، بلندقامتان ایران به مصاف تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ رفته و موفق شدند با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسند.

در بازی دوم این مسابقات، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (دوشنبه) به مصاف تیم ملی والیبال تایلند رفت. بلندقامتان ایران در این مسابقه موفق شدند بدون دردسر با نتیجه ۳ بر صفر برنده شوند. میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی،  امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند که برای تیم ملی والیبال ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی والیبال ایران سه‌شنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۵ بامداد در بازی سوم گروهی به مصاف پاکستان خواهد رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی