تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

عربستان و استرالیا قاطع آغاز کردند

در گروه دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا دو تیم استرالیا و عربستان با برتری قاطع اولین سه امتیاز خود را در این رقابت‌ها دشت کردند.

کد خبر: ۱۰۷۲۰۸
۰۹:۰۸ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰

عربستان و استرالیا

دیدارنیوز - در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آسیا تیم ملی فوتبال استرالیا در دوحه قطر با ۳ گل چین را شکست داد.

آور مبیل در دقیقه ۲۴، مارتین بویل در دقیقه ۲۶ و میشل دوک در دقیقه ۷۰ برای کانگوروها گلزنی کردند تا ۳ امتیاز شیرین در روز نخست نصیب این تیم شود.

در دیگر دیدار عربستان در خانه به دیدار ویتنام رفت و این تیم مهمان بود که در دقیقه ۳ با ضربه انگوین گوانگ های به گل رسید و نیمه نخست با برتری یک بر صفر این تیم خاتمه یافت.

عربستان در نیمه دوم بر شدت حملات افزود و بعد از ۱۰ نفره شدن حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد که سالم الدوساری آن را تبدیل به گل کرد. یاسر الشهرانی و صالح الشهری دیگر گلهای عربستان را به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری ۳ بر یک این تیم خاتمه یابد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی