تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نقش طرح‌های نوآورانه در توسعه حمل و نقل هوشمند شهری

فراخوان جذب ایده‌های فناورانه برای رویداد نوآورانه حمل و نقل هوشمند شهری منجر به ارائه ۳۰ طرح و ایده خلاق شد. این طرح‌های نوآورانه به توسعه حمل و نقل هوشمند شهری کشور کمک می‌کند.

کد خبر: ۱۰۷۰۸۷
۱۲:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

حمل و نقل هوشمند شهری

دیدارنیوز ـ فراخوان این رویداد، برای بیش از ۲۵۰ نفر از فعالان حوزه حمل و نقل هوشمند اعم از شرکت‌ها، نخبگان و اساتید دانشگاهی ارسال و در نهایت ۳۰ طرح نوآورانه دریافت شد.

ایده‌هایی خلاق که زمینه ساز تسهیل هوشمندسازی حمل و نقل شهری خواهند شد و مورد حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت.

رویداد فناورانه حمل و نقل هوشمند شهری ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰ با محوریت "مدیریت ترافیک و علایم ترافیکی هوشمند"، "حمل و نقل عمومی"، "مدیریت پارکینگ و پارک حاشیه ای"، "حمل و نقل اشتراکی"، "حمل و نقل بار و کالا" برگزار می‌شود.

حمل و نقل هوشمند یکی از مهم‌ترین مولفه‌های شهر هوشمند برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و بهبود پایداری است و حرکت شهر‌ها به سمت هوشمندی، بیشتر با استقرار زیرساخت حمل و نقل هوشمند، در قالب یک شبکه حمل و نقل هوشمند شروع می‌شوند.

این صنعت کاربردی در ایران با تلاش شرکت‌های دانش بنیان و خلاق روندی رو به رشد یافته و ارائه طرح‌های فناورانه و ایده‌های نوین نیز به آن شتاب داده است.

برگزاری نخستین دوره رویداد حمل و نقل هوشمند شهری در تیرماه بود و اکنون انتشار فراخوان برای برگزاری دومین دوره آن کمک می‌کند ایده‌ها پس از تجاری شدن، ایران را یک گام بزرگ به سمت هوشمندسازی حمل و نقل نزدیک می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی