تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

میزان مجاز حمل ارز برای مسافران چقدر است؟

جانشین پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از دستگیری یک قاچاقچی ارز در فرودگاه امام (ره) خبر داد و میزان حمل ارز مجاز برای خروج از کشور را ۵ هزار یورو عنوان کرد.

کد خبر: ۱۰۶۱۰۳
۱۳:۴۸ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

میزان مجاز حمل ارز برای مسافران

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حکمت‌الله سیمی جانشین پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا گفت: در فرودگاه امام خمینی (ره)، حین کنترل مسافران خروجی به مقصد دوحه، ۱۱۷ هزار یورو به ارزش ۳۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال که فاقد هرگونه مدارک مثبته بود، کشف شد.

سرهنگ سیمی افزود: علیرغم اطلاع رسانی گسترده در خصوص میزان ارز مسافری مجاز از طریق رسانه‌ها و برخورد بدون اغماض پلیس با افراد سودجو، متاسفانه برخی از افراد فرصت‌طلب اقدام به خروج غیرقانونی ارز از کشور می‌کنند که پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا با استقرار در تمامی گلوگاه‌های خروجی با هرگونه قاچاق ارز با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پرونده‌ای در خصوص متهم دستگیرشده تشکیل شد که به همراه ارز‌های قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: برابر قوانین جاری کشور میزان ارز مجاز برای هر یک از مسافران خروجی، حداکثر معادل ۵ هزار یورو است که مازاد بر این مبلغ قاچاق محسوب می‌شود و ضمن ممانعت از پرواز صاحبان ارز، این افراد برای تعیین تکلیف به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

برچسب ها: قیمت ارز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی