تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کومان: باید موضوع مسی تمام شود

سرمربی بارسلونا از عملکرد تیمش در دیدار برابر یوونتوس بسیار راضی است. او تاکید کرد که باید موضوع مسی تمام شود.

کد خبر: ۱۰۴۱۸۱
۰۹:۱۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

کومان مسی

دیدارنیوز - به نقل از اسپورت، بارسلونا در غیاب مسی در جام خوان گمپر به مصاف یوونتوس رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

رونالد کومان، سرمربی آبی اناری ها بعد از بازی گفت: نتیجه بسیار خوب بود و توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاریم. نتو بسیار خوب بود و دپای نشان داد که فعالیت زیادی در میدان دارد و می تواند بازیکنی تاثیر گذار برای ما باشد.
او ادامه داد: چند بازیکن خود را به خاطر حضور در المپیک در اختیار نداشتیم. وقتی همه به تمرین اضافه شوند شرایط بهتر هم خواهد شد.

کومان درباره جدایی مسی گفت:طبیعی است که با جدایی بازیکنی مثل مسی شرایط برای همه ما سخت شود اما باید این موضوع را تمام کنیم چرا که جدایی مسی رخ داده و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. مسی دیگر با ما نخواهد بود. باید با این شرایط کنار آمد و امیدوار به آینده باشیم. بهترین بازیکن جهان از تیم رفته است اما باز هم می توان به آینده بارسلونا امیدوار بود.

سرمربی هلندی بارسلونا ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که به خاطر خداحافظی مسی روزی بسیار احساسی برای ما است با این حال ما حرفه ای هستیم و برای موفقیت باشگاه باید سخت تلاش کرد. ما نشان دادیم که می توانیم بدون مسی هم بسیار خوب باشیم و جام به دست آوریم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی