تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

توافق چند میلیاردی کاپیتان پرسپولیس

رقم دریافتی سیدجلال حسینی نسبت به بازیکنان دیگر بسیار پایین است و مشخص نیست باشگاه پرسپولیس چه برنامه هایی برای این بازیکن باتجربه دارد.

کد خبر: ۱۰۴۰۲۲
۱۰:۰۸ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

توافق چند میلیاردی کاپیتان پرسپولیس

دیدارنیوز - شاید پذیرفتن این موضوع که قرارداد سیدجلال حسینی در فصلی که گذشت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده باورنکرنی باشد. آن هم در شرایطی که شنیده می شود قرارداد کاپیتان های تیم های مدعی و بالا نشین چند برابر کاپیتان پرسپولیس است.

در این میان اما به نظر می رسد سیدجلال حسینی وضعیت خوبی در پرسپولیس ندارد. او که در فصل جاری یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس بود و در چند نوبت نیز با گل های حساسی که به ثمر رساند باعث پیروزی تیمش شد، از یک سو در هفته های آخر نیمکت نشین شد و از سوی دیگر هنوز معلوم نیست قرار است چقدر به قرارداد او اضافه شود.

نکته اینجاست باشگاه هم هنوز اظهار نظر شفافی در مورد افزایش رقم قراردادها نداشته اما طبق روال قرار است تنها ۲۰ درصد به قرارداد سیدجلال افزوده شود که به نظر می رسد با این رقم قرارداد پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایران به رقمی حدود دو میلیارد تومان برای یک فصل خواهد رسید.

باید منتظر بود و دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار سیدجلال خواهد بود. آیا او در پرسپولیس خواهد ماند یا طی مذاکره با باشگاه و با توجه به نیمکت نشینی هایش در پایان فصل با توجه به اخباری که به گوش می رسد رضایت نامه اش را از باشگاه گرفته و برای آخرین فصل های فوتبالی اش تصمیم دیگری خواهد گرفت.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی