تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

چهار پیروزی برای یزدانی و اطری؛ مازنی‌ها در نیمه نهایی

با آغاز مسابقات کشتی آزاد در رقابت‌های المپیک توکیو، امیدواری زیادی برای افزایش تعداد مدال‌ها برای ایران به وجود آمده است. حسن یزدانی و رضا اطری به نیمه نهایی رفتند.

کد خبر: ۱۰۳۴۵۹
۰۹:۳۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

یزدانی المپیک

 

دیدارنیوز ـ میز المپیک: دو کشتی‌گیر مازندرانی امروز در آغاز رقابت‌های آزاد به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک توکیو مقابل حریفی از ترکیه به برتری رسید.

او در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از ترکیه رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

اطری در یک چهارم نهایی مقابل برنده بخبایار اردنبات از مغولستان رفت که مبارزی بسیار سختکوش بود اما عطری در یک نبرد نفسگیر و در 30 ثانیه پایانی توانست امتیاز برتری را کسب کند و با نتیجه 4ـ1 برنده شود و به نیمه نهایی برود.

حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و بخت اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک توکیو نیز در دور نخست وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. تایم نخست این مبارزه با نتیجه ۴ بر ۲ به سود حسن یزدانی به پایان رسید.

یزدانی در دومین مبارزه خود در وزن ۸۶ کیلوگرم، برابر استفان ریچموت از سوییس به روی تشک رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با نتیجه ۱۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

کشتی‌ گیر سوئیس که سعی کرد با انگیزه بالا در مبارزه حاضر شود در ثانیه‌های آغازین مبارزه به سمت یزدانی حمله ور شد و توانست پای یزدانی را به بیرون تشک ببرد و یک امتیاز بگیرد. یزدانی اما با حمله‌های مداوم در یک دقیقه و ۴۸ ثانیه کار حریف سوئیسی را تمام کرد و با نتیجه قاطع ۱۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

یزدانی برای رسیدن به فینال بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) به احتمال زیاد به مصاف آرتور نایفونوف از روسیه می‌رود.

دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان و رقیب اصلی یزدانی از آمریکا که در سمت دیگر جدول قرار دارد نیز در مبارزه نخست مقابل حریف بلاروس به برد قاطع ۱۱ بر صفر رسید و بعد به مصاف حریفی از سن مارینو رفت و با شکست این کشتی‌گیر بدلکار به نیمه نهایی رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی