تیتر امروز

امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تا تار مو/تقیه‌ی علماء دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم
در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تا تار مو/تقیه‌ی علماء دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم

در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمدتقی اکبرنژاد مجتهد و مدرس حوزه، در ادامه موضوع "نقش خدا و مردم در تحولات اجتماعی" به تاثیر تقیه در کنش علماء دین پرداختیم.
محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه

این هشتاد و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...
گفت‌وگوی دیدار در برنامه ایرانشهر با یک تحلیلگر مسایل سیاسی

صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...

دیدارنیوز در روزی که سومین دور از مذاکرات تهران و واشنگتن در شهر مسقط برگزار شد، میزبان صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی در برنامه ایرانشهر بود.

دلیل زیان انباشته خودروسازان مشخص شد

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید تسهیلات متعدد دریافتی با سود‌های بسیار، یکی از دلایل زیان انباشته خودروسازان است چراکه در حال حاضر قیمت کارخانه‌ای خودرو نیز به واسطه افزایش‌های چند باره مناسب شده است.

کد خبر: ۱۰۳۲۳۵
۱۷:۳۶ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

دلیل زیان انباشته خودروسازان

دیدارنیوز ـ سیدجواد حسینی‌کیا درباره زیان انباشته خودروسازان و بدهی جاری این شرکت‌ها، گفت: تسهیلات متعدد دریافتی با سود‌های بسیار، یکی از دلایل زیان انباشته خودروسازان است چراکه در حال حاضر قیمت کارخانه‌ای خودرو به واسطه افزایش‌های چند باره مناسب شده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجا که خودروسازان در سال‌های گذشته تسهیلات دریافت کردند، اما در موعد مقرر آن را تسویه نکردند، ناچارند، وام دریافتی را چند برابرِ میزان اولیه به سیستم بانکی بازگردانند.

ضرورت راستی‌آزمایی ادعای خودروسازان مبنی بر بالا بودن هزینه تولید

وی اضافه کرد: خودروسازان در حال حاضر ادعا می‌کنند که قیمت‌های کارخانه‌ای خودرو از هزینه تمام شده آن‌ها کمتر است البته باید به این نکته دقت کرد که این شرکت‌ها نتوانستند جامعه و مجلس را درباره این ادعا قانع کنند بنابراین باید بهای تمام شده تولید را کاهش دهند.

به گفته نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هزینه‌های سربار خودروسازان یکی دیگر از دلایل زیان انباشته این شرکت‌ها است که باید برای حذف این هزینه‌ها برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

منبع: تحریریه
برچسب ها: خودروسازان
ارسال نظرات
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت