تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اتحادیه جهانی کشتی: ۲۱ ساله‌های ایران و آمریکا به دنبال غول‌کشی در المپیک!

اتحادیه جهانی کشتی از امیرحسین زارع و گیبل استیونسون آمریکایی به عنوان دو خطر جدی برای طاها آکگل و گنو پتریاشویلی در المپیک توکیو نام برد.

کد خبر: ۱۰۲۷۶۳
۰۹:۲۳ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

اتحادیه جهانی کشتی

دیدارنیوز - اتحادیه جهانی کشتی با انتشار اسامی ۱۶ آزادکار سنگین وزن المپیک توکیو، از طاها اکگل ترک و گنو پرتیاشویلی گرجستانی به عنوان دو مدعی کهنه کار این رقابت ها که صاحب عناوین جهانی و المپیک هستند، نام برد و تصریح کرد: امیرحسین زارع از ایران و گیبل استیونسون از آمریکا دو ستاره ۲۱ ساله کشتی جهان هستند که می خواهند معادلات این وزن را در توکیو بر هم بزنند و خود را به عنوان برترین سنگین وزن های المپیک معرفی کنند.

اتحادیه جهانی کشتی در ادامه عنوان کرد: استیونسون آمریکایی هنوز با بزرگان سنگین وزن جهان مبارزه ای نداشته اما امیرحسین زارع اواخر سال ۲۰۱۹ در رقابت های لیگ ایران در حالیکه ۱۱ بر ۲ مقابل پتریاشویلی عقب بود، ۱۳ امتیاز پی در پی گرفت تا با نتیجه خیره کننده ۱۵ بر ۱۱ پیروز شود. این کشتی گیر مازندرانی سپس ۷ پیروزی در تورنمنت متئو پلیکونه ایتالیا ۲۰۲۱ و اوپن لهستان ۲۰۲۱ به دست آورد و موفق شد بلال ماخوف قهرمان روس سنگین وزن جهان و گویازدوفسکی دارنده ۲ مدال جهانی از آمریکا را از پیش رو بردارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی