تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

افزایش ۶۵ درصدی بیماران بستری کرونایی در خوزستان

رییس مرکز بهداشت خوزستان از افزایش ۶۵ درصدی بیماران بستری کرونایی در این استان خبر داد و گفت: افزایش موارد ابتلا به کرونا در روز‌های اخیر، باعث شده تا خوزستان در معرض خیز جدید بیماری قرار گیرد که بسیار خطرناک است.

کد خبر: ۱۰۲۵۱۵
۱۱:۴۴ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

افزایش بستری های کرونایی در خوزستان

دیدارنیوز ـ دکتر سیدمحمد علوی سه شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه در چهار روز اخیر آمار مراجعه بیماران کرونایی سرپایی در استان خوزستان حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است افزود: شرایط استان خوزستان بسیار شکننده بوده و احتمال قرمز شدن شهر‌های بیشتری در این استان وجود دارد.

رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اینکه روزانه ۳۰ هزار دز واکسن به گروه‌های هدف در خوزستان تزریق می‌شود گفت: تاکنون بیش از ۶۳۰ هزار دز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون تنها راه ایمنی در برابر بیماری است از واجدان شرایط در خواست کرد برای تزریق واکسن ابتدا در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و بر اساس پیامک دریافتی به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

علوی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از سفر و شرکت در تجمع امر بسیار مهمی است و در مدیریت بیماری به ما کمک می‌کند لذا از مردم درخواست داریم این موارد را جدی بگیرند.

در حال حاضر سه شهرستان خوزستان قرمز، ۱۱ شهرستان نارنجی، ۱۶ شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: آمار کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی