تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مشخص شدن بازیکنان جدید پرسپولیس در فصل بعد

پرسپولیس از همین حالا برای بستن تیم فصل آینده دست به کار و عنوان شده با ۲ بازیکن از تیم‌های اصفهانی مذاکره کرده است.

کد خبر: ۱۰۱۴۸۵
۰۹:۰۳ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

مشخص شدن بازیکنان جدید پرسپولیس در فصل بعد

دیدارنیوز ـ با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های این فصل فوتبال، تب و تاب تیم‌ها در نقل و انتقالات زیاد شده و به نظر می‌رسد باشگاه‌های فوتبال از همین حالا باب مذاکره با بازیکنانی که زیر نظر دارند را گشوده اند. در این بین، نگاه‌ها به تیم پرسپولیس، به عنوان تیمی که در چندسال اخیر قهرمانی‌های متعددی به دست آورده ویژه‌تر است.

اگرچه پرسپولیسی‌ها این روز‌ها تمرکزشان را بر روی قهرمانی مجدد در لیگ گذاشته اند، ولی به نظر می‌رسد دست کم با ۲ بازیکن برای فصل آینده به توافق رسیده اند: یک مدافع و یک هافبک. نکته جالب توجه اینکه هر دو بازیکن هم این روز‌ها در تیم‌های اصفهانی بازی می‌کنند.

فرشاد محمدی مهر، مدافع ذوب آهن اولین بازیکنی است که پرسپولیسی‌ها با او مذاکره کرده اند. مدافع سابق باشگاه استقلال این روز‌ها در عضویت باشگاه ذوب آهن است و تیمش حال و روز چندان خوشی در انتهای جدول ندارد. البته فرشاد در این فصل یکی از بهترین بازیکنان ذوب آهن بوده است. از طرفی مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس هم ظاهرا نتوانسته انتظارات را برآورده کند و حالا خبر رسیده که احتمالا اولین خرید پرسپولیس در فصل آتی همین فرشاد محمدی مهر است. نکته جالب در این مورد اینکه ویدیویی از او منتشر شده که عنوان کرده روز اول یا دوم نقل و انتقالات با پرسپولیس قرارداد می‌بندد.

دیگر بازیکنی که شایعه شده پرسپولیسی می‌شود سروش رفیعی است؛ هافبک این روز‌های باشگاه سپاهان، پیش‌تر سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته و قراردادش انتهای همین فصل با سپاهان به اتمام می‌رسد. در مورد سروش نمی‌توان به قطعیت فرشاد محمدی مهر نظر داد، چون خط هافبک پرسپولیس به اندازه کافی ترافیک دارد، ولی اگر یکی از ستاره‌های یحیی در خط میانی ساز جدایی بزند به نظر می‌رسد سروش رفیعی هم دیگر بازیکن جدیدی است که به عضویت این باشگاه درخواهد آمد.

منبع: فرارو
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی