تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آنتونوف: روسیه و آمریکا باید برای جلوگیری از درگیری‌های مسلحانه همکاری کنند

سفیر روسیه در آمریکا تاکید کرد، مسکو و واشنگتن باید هر کار می‌توانند برای جلوگیری از درگیری‌های مسلحانه میان دو کشور انجام دهند چرا که این احتمال وجود دارد که این درگیری‌ها به سطح هسته‌ای تشدید یابند.

کد خبر: ۱۰۰۲۲۶
۰۹:۳۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

آنتونوف: روسیه و آمریکا باید برای جلوگیری از درگیری‌های مسلحانه همکاری کنند

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا در جمع دانشجویان روس زبان موسسه مطالعات بین‌المللی میدلبری در شهر " مونته ری" گفت: به نظر من لازم و ضروری است که هر کار می‌توانیم برای جلوگیری از هر نوع درگیری مسلحانه میان کشورهایمان انجام دهیم چرا که به طور اجتناب‌ناپذیری ممکن است این درگیری‌ها به سطح درگیری‌های هسته‌ای تشدید یابند

وی همچنین گفت: روسیه قصد دارد در هفته‌های آتی یک نشست بین‌ آژانسی با آمریکا در سطح معاونین وزرای امور خارجه برگزار کند.

آنتونف توضیح داد: در هفته‌های آتی، ما قصد داریم نشستی را میان هیات‌های بین آژانسی به ریاست معاونین وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا برگزار کنیم. ما می‌توانیم این نشست را با بررسی نگرانی‌های استراتژیک هر دو طرف آغاز کنیم.  
سفیر روسیه در آمریکا افزود: پس از نشست 16 ژوئن، مسکو هیچ توهمی درباره پیشرفت در روابط دوجانبه ندارد چرا که شکایت‌ها و اختلافات بسیاری میان دو طرف وجود دارد که تنها با یک نشست قابل حل نیستند.

وی در بخش دیگری از این سخنرانی تاکید کرد که هدف مذاکرات استراتژیک میان مسکو و واشنگتن باید ایجاد یک "معادله امنیتی" جدید که تمامی انواع تسلیحات را شامل می‌شود، باشد.  

آنتونوف تصریح کرد: شرط اساسی و اولیه ما این است که هدف این مذاکرات استراتژیک باید ایجاد یک معادله امنیتی جدید باشد که همه عوامل مهم را در بر بگیرد. چنین معادله‌ای باید کلیه تسلیحات دفاعی و تهاجمی اعم از اتمی و متداول را که قادر به حل وظایف استراتژیک هستند، شامل شود.


منبع: ایسنا
برچسب ها: روسیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی