تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

مانچینی: با شایستگی قهرمان شدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از قهرمانی در یورو به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آن‌ها را شایسته این قهرمانی دانست.

کد خبر: ۱۰۰۰۴۱
۰۹:۱۵ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

مانچینی: با شایستگی قهرمان شدیم

دیدارنیوز -  به نقل از رای اسپورت، تیم ملی فوتبال ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد.

ایتالیا در دیدار فینال که در ومبلی برگزار شد موفق شد که در ضربات پنالتی انگلیس را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

روبرتو مانچینی بعد از بازی درحالی اشک می‌ریخت، گفت: بازیکنان بسیار خوب کار کردند. ما بازی را بد آغاز کردیم و غافلگیر شدیم. گل بدی دریافت کردیم با این حال تسلیم نشدیم.

او ادامه داد: انگلیس تیم بسیار خوبی نشان داد. آن‌ها ما را در فینال اذیت کردند با این حال توانستیم بر بازی مسلط شویم و گل تساوی را به ثمر رسانیم. بازیکنان واقعا خوب بودند. نمی‌توانم بیشتر از این بگویم. این قهرمانی برای ما و هواداران بسیار ارزشمند بود.

مانچینی که احساساتی شده بود، در پایان گفت: برای پیروز شدن در ضربات پنالتی به کمی شانس نیاز دارید و خوشبختانه این بار شانس با ما بود. برای انگلیسی‌ها کمی متاسف هستم.  همه ما خوشحال هستیم چرا که ثمره تلاش خود را دریافت کردیم. ما خوب بودیم و با شایستگی به قهرمانی در یورو دست پیدا کردیم. امیداورم که تماشاگران هم راضی باشند و جشن بگیرند و خوشحالی کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: یورو 2020
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی