احداث باند دوم جاده اردبیل به مشگین‌شهر

محبوب حیدری از آماده‌سازی و عملیات اجرایی از احداث باند دوم جاده اردبیل به مشگین‌شهر خبر داد و گفت: تا پایان دولت این اداره‌کل تمام تلاش خود را جهت تکمیل این مسیر خواهد کرد تا مردم استان از ایمنی تردد در این مسیر برخوردار باشند.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل اعلام کرد:

۲۰ سال حبس برای اختلاسگر آب منطقه‌ای اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حکم قطعی پرونده تخلفات در آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل صادر شد و مدیر اختلاسگر آب منطقه‌ای اردبیل به ۲۰ سال حبس محکوم شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تاکید کرد:

مهلت دو ماهه برای ارتقای کیفیت نان در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تعیین ضرب‌العجل دو ماهه برای ارتقای کیفیت نان در اردبیل با همکاری کارخانه‌های آردسازی و خبازان خبر داد.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل:

از ۱۲ محصول فناورانه رونمایی می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: همزمان با هفته پژوهش و در محل نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه ۱۲ محصول جدید پارک رونمایی می‌شود.

ایران؛ رتبه اول فرسایش خاک در جهان!

رییس دانشکده کشاوزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ایران سه برابر متوسط جهانی فرسایش خاک داشته و در این زمینه رتبه اول دنیا را دارد.
بی‌دفاعیِ نماد مقاومت اردبیل؛

«خانه مشروطه اردبیل» پارکینگ می‌شود؟!

بنا را «خانه مشروطه اردبیل» می‌نامند؛ خانه‌ای که در زمان قحطی اردبیل پشتیبان مردم بود و مردم در زمان محاصره توسط روس‌ها اطرافش خندق حفر کردند تا مقابل‌شان وسیله دفاعی ایجاد کنند، اما شایعه‌ها می‌گویند این خانه که به واسطه متروکه بودنش در طول چند ده سال گذشته به حال خود رها شده، قرار است پارکینگ شود.
۴۸مورد مبتلا به ایدز تحت درمان هستند

۴۸مورد مبتلا به ایدز تحت درمان هستند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه درسال جاری ۱۲مورد مثبت مبتلا به ایدز در استان شناسایی شده است، افزود: در حال حاضر 48 بیمار مبتلا به ویروس اچ‌آی‌وی در اردبیل و در مراکز مشخص درمانی تحت درمان هستند.