مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان:

جشن‌های نوروزگاه در زنجان برگزار نمی‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: جشن‌های نوروزگاه و تشریفات جمعی مرتبط با نوروز در استان زنجان لغو شد.
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

کرونا نیمی از زندانیان را راهی خانه کرد

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر از محکومان در سراسر استان در اجرای بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و تأمین سلامت زندانیان از زندان مرخص شدند.
کمبود اقلام بهداشتی در استان زنجان وجود ندارد/ کنترل تردد ۵ هزار غیربومی در استان / مردم در خانه بمانند و خود و دیگران را به خطر نیاندازند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

کمبود اقلام بهداشتی در استان زنجان وجود ندارد/ کنترل تردد ۵ هزار غیربومی در استان / مردم در خانه بمانند و خود و دیگران را به خطر نیاندازند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با تاکید بر اینکه در مراکز درمانی با هیچ کمبودی در خصوص اقلام بهداشتی مواجه نیستیم، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در استان در اختیار داروخانه‌های استان و مردم قرار گرفته است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

۲۸۹بیمار مشکوک به کرونا در استان زنجان بستری هستند/ فوت ۴ نفر به دلیل کرونا/ سرعت انتقال کرونا بیشتر از آنفلوانزا و سرماخوردگی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با اشاره به بستری بالغ بر ۲۸۹ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان، گفت: آزمایش ۵۰ نفر از این افراد مثبت بوده است و تا امروز ۴ نفر نیز فوتی بوده است.

علت اولیه مرگ پرندگان در زنجان مشخص شد

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به علت مرگ پرندگان در برخی نقاط شهر زنجان طی روز‌های اخیر، گفت: پرندگان یاد شده از دسته پرندگان سار بوده و علت اولیه مرگ آن‌ها بیماری نیوکاسل تشخیص داده شده است.