تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.

وزش باد شدید و رگبار و رعدوبرق طی ۳ روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید، موقت و رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور طی سه روز آینده، از افزایش سرعت باد در مناطق شرق کشور و خیزش گردوخاک خبر داد.

کد خبر: ۹۸۱۳۵
۰۹:۴۸ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

وزش باد شدید و رگبار و رعدوبرق

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز و فردا (۸ و ۹ تیر) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد شدید موقت و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: این وضعیت روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر) علاوه‌بر این مناطق در دامنه‌های البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر فردا و پنجشنبه (۹ و ۱۰ تیر) در کل استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما و بارش پراکنده انتظار می‌رود و دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود.


بیشتر بخوانید: قیمت واکسن‌های مشهور کرونا در دنیا


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، گفت: در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان نیز در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد موقت و رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

به گفته وی، روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۰، ۱۱ و ۱۲) در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل افزایش سرعت وزش باد و گردوخاک خواهیم داشت.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۰ تیرماه) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی