تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون استخدام آزاد(ماده28) وزارت آموزش و پرورش تا پایان هفته جاری خبر داد.

کد خبر: ۹۵۲۵
۱۷:۱۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون استخدام آزاد(ماده28) وزارت آموزش و پرورش تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یارمحمد حسین‌بر درباره این آزمون گفت: «در آزمون استخدام آزاد سال 1397، 324 هزار و 880 شرکت کننده در جلسه آزمون برای جذب در آموزش و پرورش به رقابت پرداختند که از این تعداد 50هزار و 378 نفر موفق به احراز حدنصاب آزمون شدند و با توجه به ضوابط اجرایی آزمون و اعلام دو برابر ظرفیت رشته شغل مورد نیاز تعداد 25هزار و 421 نفر به مرحله بررسی مدارک دعوت شدند.»

حسین‌بر ادامه داد: «در نهایت 23هزار 645 نفر واجد شرایط در مرحله مصاحبه حضور داشتند که اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی تا پایان هفته جاری از طریق پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی