تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بررسی CFT و پولشویی بعد از تعطیلات مجلس

یک عضو هیات رییسه مجلس گفت که لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) و ایرادات شورای نگهبان به لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی بعد از تعطیلات مجلس بررسی می شود.

کد خبر: ۹۳۰۱
۱۶:۰۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علیرضا رحیمی اظهار کرد: از آن جا که مهلت دو ماهه مسکوت ماندن بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس پایان یافته و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز نظرش را به هیات رییسه اعلام کرده است، CFTبعد از تعطیلات در صحن علنی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی درباره زمان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی گفت: مصوبه کمیسیون حقوقی درباره بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه پولشویی هم بعد از تعطیلات مجلس مورد رسیدگی قرار می گیرد؛ البته مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز ایراداتی را به این لایحه وارد کرده که باید منتظر نظر کمیسیون باشیم.

لوایح الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی از لوایح چهارگانهFATF   است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی