تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
به دنبال اخطار‌های دیروز هواشناسی.

طوفان، یزد را در نوردید

به دنبال هشدار‌های روز گذشته هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد همراه با گرد و خاک، عصر دیروز طوفان مناطق مختلف استان را در بر گرفت و با توجه به گزارش‌های به دست آمده خسارت‌هایی نیز بر جا گذاشته است.

کد خبر: ۹۲۶۱۹
۱۲:۴۴ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

طوفان در یزد

دیدارنیوز: سیدعباس میرحسینی» کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی استان یزد در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طوفان در ابرکوه با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت و پس از آن به ترتیب عقدا ۷۶ کیلومتر و مروست ۷۲ کیلومتر بر ساعت، بیشترین میزان سرعت طوفان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: طوفان در شهرستان یزد نیز ۶۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

گفتنی است؛ این توده آب و هوایی تا روز پنجشنبه همچنان همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک و علاوه بر آن در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده باران ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی