تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هشدار پزشکان هندی نسبت به استفاده از فضولات گاو برای درمان کرونا

پزشکان هندی با هشدار نسبت به استفاده از فضولات گاو به عنوان روشی در جلوگیری از ابتلا یا درمان بیماری کووید-۱۹ اظهار داشتند که هیچ مدرک علمی دال بر اثربخشی این روش وجود ندارد و در عین حال خطر گسترش بیماری‌های دیگر از حیوان به انسان را به همراه دارد.

کد خبر: ۹۰۸۶۹
۱۲:۱۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

 فضولات گاو برای درمان کرونا

دیدارنیوز ـ طی هفته‌های اخیر شیوع کروناویروس در هند فاجعه بار بوده است و در حال حاضر بیش از ۲۲.۹ میلیون نفر در این کشور به این ویروس آلوده شده و بیش از ۲۵۰ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند. همچنین شرایط بحرانی همه گیری موجب شده شهروندان برای پیدا کردن تخت خالی، کپسول اکسیژن و دارو با مشکل روبرو شوند و بسیاری از آنان به دلیل کمبود امکانات، جان خود را از دست بدهند.

در ایالت گجرات در غرب هند، برخی از مردم هفته‌ای یکبار بدن خود را با فضولات و ادرار گاو میپوشانند و امیدوارند که سیستم ایمنی خود را در برابر بیماری تقویت کرده یا سریعتر روند درمان را طی کنند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، پزشکان و محققان هندی و جهان همواره نسبت به استفاده از روش‌های غیرمتعارف در درمان بیماری کووید-۱۹ هشدار داده اند چرا که می‌تواند به احساس کاذب امنیت منجر شده و مشکلات پیچیده‌ای را به همراه داشته باشد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونای هندی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی