تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تابلو بورس

شاخص کل بورس کانال ۱.۲ میلیون را از دست داد

شروع اولین هفته از اردیبهشت ماه نیز همراه بود با ادامه روند نزولی شاخص‌های بورس. نماد‌های شاخص‌ساز بورس و فرابورس منفی بودند و شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن بورس و شاخص کل فرابورس سقوط کردند.

کد خبر: ۸۸۱۶۷
۱۳:۱۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۴ اردیبهشت، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۶۴ درصد نزول داشت و ۷ هزار و ۷۱۱ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۳۵ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۱۶ واحدی بر روی ۴۲۹ هزار و ۶۱ ایستاد.
هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فارس»، «فملی»، «شستا»، «فولاد»، «کچاد»، «وغدیر» و «خودرو». شش نماد از این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «فملی»، «شستا»، «خودرو»، «فولاد»، «برکت»، «وتجارت»، و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «آریا»، «بگیلان»، «دماوند»، «صبا»، «بپیوند»، «سرچشمه»، و «غگیلا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۲۳ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۱۶ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز رقمی در حدود ۳۶۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۴۱ واحد کاهش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۶۸۶ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «شگویا»، «دماوند»، «زاگرس»، «ذوب»، «ومهان» و «بگیلان».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی