تیتر امروز

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی
گزارش تفصیلی دیدارنیوز؛ معرفی اعضای شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی

شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم، شورایی است که برای انتخابات دقیق تر و حرفه‌ای‌ترِ وزرا کابینه مسعود پزشکیان و روسای سازمان‌های مهم دولتی، تشکیل شده است.
سربازان اسرائیلی، خشونت‌های وحشیانه ارتش را در غزه بازگویی می‌کنند
از چشم جهان (۱۶۲)

سربازان اسرائیلی، خشونت‌های وحشیانه ارتش را در غزه بازگویی می‌کنند

"افشاگران اسرائیل می‌گویند، زنان و کودکان فلسطینی عامدانه هدف حملات نظامیان اسرائیل قرار می‌گیرند. قوانین جنگ، در سطوح مختلف از سربازان نیروی زمینی تا فرماندهان، کاملا نادیده گرفته می‌شود".
صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌گفتگوی با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قران‌پژوره به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد و چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که...
مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران خبر داد

به‌کارگیری موتورسیکلت‌های برقی در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از به‌کارگیری موتورسیکلت‌های برقی در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.

کد خبر: ۸۷۲۴۴
۰۹:۵۹ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰

 موتورسیکلت‌های برقی در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس

دیدارنیوز ـ فریدون رضوی‌کیا در این باره گفت: با توجه به گرمایش زمین و آلودگی هوای کلانشهر تهران، استفاده از انرژی‌های پاک، در دستور کار قرار گرفت و مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس پیش قدم شد تا ضمن استفاده از فناوری و حمایت از یک شرکت دانش‌بنیان، به اولین مجموعه گردشگری تبدیل شود و تولید آلاینده‌های هوایی و محیطی را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه به همین منظور، ناوگان موتور‌های الکتریکی مجموعه به بهره‌برداری رسید و هم اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد، اضافه کرد: با توجه به وسعت مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس، لازم بود که یگان حفاظت مجموعه، تمامی پیمانکاران نگهداشت، ناظران و ... مجهز به موتورسیکلت باشند. از این رو ۱۱ دستگاه موتور سیکلت برقی و یک دستگاه اسکوتر برقی آفرود جمعا به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار همکاران مجموعه فرهنگی و گردشگری شهدای خلیج فارس قرار گرفت.

رضوی کیا با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر «الزام شهرداری تهران به ساماندهی موتور‌های دیزل با کاربرد زمینی، ماشین‌آلات عمرانی و ناوگان خدمات و حمل و نقل عمومی و خدمات شهری» مصوب سال ۱۳۹۵، گفت: بر مبنای این مصوبه خرید ناوگان سنگین موتوری برای شهرداری تهران منحصراً به فناوری‌های دیزل فیلتردار (یورو ۴ + فیلتر یا بالاتر)، گازسوز و برقی (بالاسری یا باتری) در چارچوب قانون باید در دستور کار بخش‌های مختلف قرار می‌گرفت، اما این موضوع متاسفانه مغفول باقی مانده بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، رضوی کیا تاکید کرد:، اما با توجه به میزان آلایندگی موتور سیکلت‌های بنزینی، تصمیم گرفته شد تا با همکاری یک شرکت دانش بنیان ایرانی نسبت به تجهیز یگان حفاظت به موتور‌های الکتریکی اقدام کنیم. این اقدام، ضمن حذف آلاینده‌های هوا، نقش بسیار پررنگی در کاهش آلودگی صوتی محیط دریاچه شهدای خلیج فارس ایفا کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی