تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی در " تهران "

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری ۲ عامل اصلی درگیری و تیراندازی در خیابان شهید "نامجو" خبر داد.

کد خبر: ۸۵۵۳۱
۱۶:۳۰ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی در

دیدارنیوز ـ سرهنگ" سعید راستی"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی و تخریب خودرو‌های پارک شده در کنارخیابان شهید نامجو با سلاح جنگی، ۲ موتورسوار، شناسایی و دستگیری عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی هویت هر دو عامل اصلی درگیری و تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی پلیسی در مخفیگاهشان در حوالی هفت تیر دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بیان داشت: متهمان در همان بازجوئی اولیه به جرم انتسابی اعتراف و علت آن را قدرت نمایی اعلام کردند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه متهمان از افراد شرور و با سابقه بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: تیراندازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی