تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

معاون استاندار تهران خبر داد: ممنوعیت دورهمی و تجمع در بوستانها و فضای سبز در روز طبیعت

معاون امنیتی، انتظامی استانداری تهران از ممنوعیت دورهمی و تجمع در بوستانها و فضای سبز در روز طبیعت خبر داد.

کد خبر: ۸۴۶۸۲
۱۰:۲۲ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۰

ممنوعیت دورهمی و تجمع در بوستانها و فضای سبز در روز طبیعت

دیدارنیوز ـ حمیدرضا گودرزی، رییس کمیته امنیتی، انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان تهران در تشریح ممنوعیت تجمع و دورهمی در روز طبیعت گفت: در راستای اجرای مصوبات شصت و دومین جلسه ستادملی مدیریت کرونا که در تاریخ هفتم فروردین سال ۱۴۰۰ برگزار شد مواردی درخصوص ممنوعیت دورهمی و تجمع در روز طبیعت به نیروی انتظامی، فرمانداران، شهرداران و دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

وی افزود: در همین راستا ممنوعیت دورهمی و تجمع در بوستانها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است و شهرداری ها، نیروی انتظامی و صداوسیما همانند سال گذشته باید برنامه ریزی و اقدام کنند.

معاون استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به کاهش زمان محدودیت تردد شبانه اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل تغییر ساعت و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛ منع تردد شبانه از ساعت ۹ به ۱۰ شب تغییر یافته و به این ترتیب منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳صبح اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باتوجه به اهمیت موضوع باید در راستای اجرای این مصوبات اقدام و نظارت و پیگیری را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سیزده به در
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی