تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

وزارت بهداشت هشدار داد: سفر‌های نوروزی؛ زنگ خطر آغاز موج چهارم کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به آغاز سفر‌ها و مهمانی‌های نورزی اظهار نگرانی کرد و گفت: اقدام به سفر و برپایی مهمانی‌ها در تعطیلات، همگی زنگ خطری جدی در ایجاد خیز چهارم بیماری در کشور است.

کد خبر: ۸۳۸۳۲
۱۴:۳۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

سفرهای نوروزی

دیدارنیوز ـ دکتر سیما سادات لاری، گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور در حال حاضر به کمترین میزان خود در ۴ ماه اخیر رسیده است. وجود روند نگران کننده کاهشی در عمل به توصیه‌های بهداشتی، تقارن آن با شیوع ویروس جهش یافته در کشور و از طرفی گذر از ایام پایانی سال و نگرانی‌ها از اقدام به سفر و برپایی مهمانی‌ها در تعطیلات همگی زنگ خطری جدی در ایجاد خیز چهارم بیماری در کشور باشد.

وی افزود: امیدواریم هموطنان با پرهیز از سهل انگاری، کمک کنند تا باتلاش همکاران کادر درمان شاهد تجربه ایام آرام و کم خطر در روز‌های نخست سال باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی