تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تابلو بورس

سبز شدن تابلو بورس، به رنگ بهار!

شروع آخرین هفته از سال ۱۳۹۹ با روند مثبت شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس هم راه بود و رنگ تابلو بورس سبز شد.

کد خبر: ۸۳۸۱۸
۱۳:۰۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

سبز شدن تابلو بورس، به رنگ بهار!

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۳ اسفند، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن، روند تمام نماد‌های تأثیرگذار در بورس و شاخص کل فرابورس سبز رنگ بود. شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز ۱.۸۷ درصد رشد داشت، یعنی رشدی ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحدی. با این توضیح، شاخص کل بورس در ارتقاع ۱ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۴۳۲ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با رشد هزار و ۴۵۳ واحدی بر روی ۴۳۳ هزار و ۲۷۷ قرار گرفت.
تمام نماد‌های تأثیرگذار بر بورس امروز مثبت بودند. این نماد‌ها عبارتند از: «فارس»، «کچاد»، «فولاد»، «فملی»، «شپنا»، «پارس» و «پارسیان».
نماد‌های «برکت»، «اپال»، «شپنا»، «خودرو»، «خساپا»، «شستا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «بپیوند»، «شاروم»، «وسپهر»، «آریا»، «ذوب» و «بگیلان» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۱۱۵ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۲۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش معاملات امروز بورس امروز ۸ هزار و ۳۷ میلیارد تومان بود و ارزش معاملات فرابورس ۱۴ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان بود.
شاخص کل فرابورس نیز با روندی مثبت، ۱۱۶ واحد رشد داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۱۹۸ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «صبا»، «هرمز»، «ارفع»، «ومهان»، «زاگرس» و «شگویا».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی