تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

انتخابات شورای مرکزی اعتماد ملی مورد تایید وزارت کشور نیست

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور با اشاره به بررسی گزارش مجمع عمومی حزب اعتماد ملی در جلسه این کمیسیون گفت: از نظر کمیسیون انطباق اساسنامه و مرام‌نامه حزب اعتماد ملی با قانون جدید مورد تایید است، اما انتخابات اعضای شورای مرکزی و بازرسی این حزب باید مجددا برگزار شود.

کد خبر: ۸۰۶۵
۱۴:۰۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - بهرام سرمد مدیرکل سیاسی وزارت کشور در نشست خبری به ارائه گزراشی از مصوبات جلسه امروز کمیسیون ماده 10 احزاب پرداخت.

وی با اشاره به طرح گزارش مجمع عمومی حزب اعتماد ملی در این جلسه اظهار کرد: انطباق اساسنامه و مرام‌نامه حزب اعتماد ملی با قانون جدید مورد تجدید کمیسیون ماده 10 قرار گرفت اما با توجه به بروز برخی از اشکالات در فرایند انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسی حزب، مقرر شد که ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ مجددا مجمع عمومی حزب اعتماد ملی با حضور نمایندگان کمیسیون ماده ده احزاب از جمله آقای امیری اصفهانی به عنوان نماینده دادستانی در کمیسیون، حسین کمالی به عنوان نماینده احزاب در کمیسیون و پروانه مافی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در کمیسیون و همچنین ناظر وزارت کشور برگزار و اعضای شورای مرکزی و بازرسی حزب انتخاب شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی