تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
شبکه یاری کودکان کار اعلام کرد:

لایو اینستاگرامی با موضوع کودکان کار در شب‌های ۲۲ و ۲۳ خرداد

شبکه یاری کودکان کار تصمیم دارد به مناسب روزجهانی مبارزه با کار کودک، دو نشست تخصصی به صورت لایو اینستاگرامی با حضور کارشناسان و پژوهشگران کار کودک در روز‌های ۲۲ و ۲۳ خرداد، ساعت ۲۱ الی ۲۲ شب برگزار کند. موضوعات مورد بحثف مباحثی، چون ریشه یابی و اشکال مختلف کار کودک، پیامد‌های اجتماعی- اقتصادی کرونا بر کار کودکان و واکاوی ابعاد مختلف زباله گردی کودکان را دربر می‌گیرد.

کد خبر: ۶۳۱۲۶
۰۸:۵۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

 

لایو اینستاگرامی با موضوع کودکان کار در شب‌های ۲۲ و ۲۳ خرداد

دیدارنیوز-  مرضیه حسینی: در شهریور ماه سال 1382 کارگاه «همفکری برای کودکان کار و خیابان» با همکاری سازمان های دولتی و غیر دولتی مرتبط و یونیسف برگزار شد. در پایان کارگاه پیشنهاد ایجاد شبکه ای به منظور کمک به کاهش مشکلات کودکان کار و خیابان مطرح گردید. تعدادی از سازمان های غیر دولتی با همکاری سازمان های دولتی مرتبط مانند آموزش و پرورش و بهزیستی و ... نشست های هم اندیشی متعددی برگزار کردند و بدین ترتیب بود که شبکه یاری کودکان کار و خیابان با اهدافی از قبیل: تلاش برای حذف کار کودک، تلاش برای ممنوعیت بدترین اشکال کار کودکان، کمک به کاهش کار کودک، انجام حمایت های گسترده از کودکان کار و خانواده‌های آنها و ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، روانشناختی، مددکاری و قانونی به آنها و همچنین توانمندسازی کودکان کار و خانواده ایشان، تاسیس شد.

 

لایو اینستاگرامی با موضوع کودکان کار در شب‌های ۲۲ و ۲۳ خرداد

شبکه یاری کودکان کار و خیابان، هر ساله به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودک برنامه های مفصلی به ویژه در حوزه برگزاری نشست های تخصصی برگزار می کند، امسال به دلیل شیوع کرونا و ضرورت رعایت موازین بهداشتی ویژه، مقرر است که نشست های تخصصی در قالب دو برنامه به صورت لایو اینستاگرامی با حضور کارشناسان و پژوهشگران کار کودک در روز‌های ۲۲ و ۲۳ خرداد، ساعت ۲۱ الی ۲۲ شب برگزار شود. موضوعات مورد بحثف مباحثی، چون ریشه یابی و اشکال مختلف کار کودک، پیامد‌های اجتماعی - اقتصادی کرونا بر کار کودکان و واکاوی ابعاد مختلف زباله گردی کودکان را دربر می‌گیرد.

در دو نشست مزبور، کارشناسان و پژوهشگرانی چون دکتر مروئه وامقی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر سیامک زند رضوی، استادیار بازنشسته دانشگاه کرمان و عضو انجمن دوستدران کودک، پیام روشنفکر، عضو هیات علمی دانشگاه بهزیستی و توانبخشی، کامیل احمدی، پژوهشگر و مردم شناس و دبیر گروه جامعه شناسی کودک، مهدی سلطان محمدی، فعال مدنی و قاسم حسنی مدیر انجمن حمایت از کودکان کار، حضور خواهند داشت. مدیریت پنل در شب اول بر عهده مهندس زهرا رحیمی خامنه مدیر عامل جمعیت امام علی و در شب دوم بر عهده مهندس افخم صباغ مدیر عامل موسسه توانمندسازی زنان و کودکان مهر و ماه خواهد بود.

علاقمندان می توانند این دو نشست را در پیج اینستاگرامی شبکه یاری کودکان با همین نام است، دنبال کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی