تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

حاجی‌بابایی: شتابزدگی باعث نشود وقتی چشم‌مان را باز کردیم اتفاق دیگری رخ دهد

نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی در روز هفتم خرداد گفت: فرآیند برگزاری جلسات شتاب‌زده است اما شتابزدگی این شائبه را ایجاد نکند که به سرعت می‌خواهیم کاری کنیم ولی وقتی چشممان را باز می‌کنیم،‌ اتفاق دیگری افتاده است.

کد خبر: ۶۲۰۸۸
۱۲:۵۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
حاجی‌بابایی: شتابزدگی باعث نشود وقتی چشم‌مان را باز کردیم اتفاق دیگری رخ دهد
 
دیدارنیوز - حمیدرضا حاجی بابایی، طی سخنانی در نشست «مجلس تراز انقلاب اسلامی» گفت: حال مردم به دلیل عملکرد قوای سه گانه خوب نیست، اما حال نظام به دلیل حرکت عظیم مردم در شهادت سردار سلیمانی خوب است. حال دولت و قوه قضاییه به دلیل وضعیت مجلس خوب نیست. ما به شدت از وضعیت اقتصادی ناراضی هستیم، اقتصاد لیبرال، فاصله طبقاتی را به اینجا رسانده است.

وی افزود: فاصله طبقاتی به جایی رسید که مردم فریاد می‌زنند، «چرا برخی خیابان خرید و فروش می‌کنند اما من نمی‌توانم نان صبحانه بخرم»، اقتصاد لیبرال مجلس‌ها و دولت‌ها را جابه جا می‌کند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: همه فریاد جلوگیری از فساد را می‌زنیم اما سر بزنگاه به آن کمک می‌کنیم، مردم هر وقت از سنگری به سنگر دیگری می‌روند، گرفتار و پشیمان می‌شوند، بزرگترین مشکل کشور خواص هستند. مردم ٢ اسفند در حالی که کرونا کولاک می‌کرد و تحریم نفس مردم را گرفته بود، پای صندوق رأی آمدند.

نماینده مردم همدان با اشاره به اهداف مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس به موفقیت محکوم است، همه ما محکوم به موفقیت هستیم و باید کمک کنیم در سایه برادری به موفقیت برسیم، مجلس یازدهم باید با بقیه مجالس فرق کند، این مجلس در صورتی موفق است که نمایندگان کل کشور در آن دخیل باشند و شایسته‌سالاری کنند و از تمام مردم در این مجلس حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: یک نماینده باید از نظر اجرا تا حد فرماندار آن شهر عمل کند، نمایندگان نباید اسیر اقتصاد لیبرالی شوند، اگر مجلس یازدهم را مردمی کردیم، موفق می‌شویم، همه باید در قدرت حضور پیدا کنند، این را باید امروز تعیین کنیم. همچنین وقتی می‌خواهیم مجلس را شروع کنیم، دچار شتابزدگی نشویم.

حاجی بابایی با اشاره به بحث تشکیل هیئت رییسه افزود: با توجه به اصلاح آیین‌نامه به این نتیجه رسیدیم که چهارشنبه جلسه برگزار کنیم، بعد از ظهر فراکسیون را تشکیل بدهیم و مجددا پنجشنبه جلسه برگزار کنیم که این فرآیند شتاب‌زده است اما شتابزدگی این شائبه را ایجاد نکند که به سرعت می‌خواهیم کاری کنیم که وقتی چشممان را باز می‌کنیم،‌ ببینیم اتفاق دیگری افتاده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر آقای تقوی رییس مجلس است و همه اختیارات ریاست در دست ایشان است و از نظر مجلس یازدهم هرگونه کلمه‌ای که در کنار رهبری به نام شخص و فرد مطرح شود، مردود است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی