تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تاثیرات اجتماعی مسابقات قرآن

برگزاری مسابقات قران و عترت در حوزه سیاست‌های فرهنگی آموزش و پرورش، می‌تواند دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی مصون دارد.

کد خبر: ۵۹۲۴
۰۹:۵۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷


دیدارنیوز ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از تاثیر بزگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز برای دانش‌آموزان گفت.
عبدالرسول کریمی در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش دختران که در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است ضمن بیان گزارشی از این مسابقات گفت: این برنامه یک برنامه ۵ ساله بود که برای اجرا به ما ابلاغ شده بود.

او از برگزاری این مسابقات برای سال آینده در استان زنجان خبر داد و افزود: ما از آبان ۹ جلسه رسمی و ۲۰ جلسه غیررسمی داشتیم و ۹ کمیته را تشکیل دادیم که امسال مسابقات در ۵ رشته در بخش پسران و در ۳ رشته برای پسران برگزار شد.

کریمی افزود: بالغ بر ۸۵۰ دانش‌آموز پسر و ۶۵۰ دانش‌آموز دختر در این مسابقات شرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعداد سرپرستان شرکت کننده در این مسابقات بالغ بر ۱۰۰ نفر بود و مسابقات در ۱۰ سالن برگزار شد که ۸ سالن در اختیار ما و ۲ سالن در حسینیه جماران بود که یاد و خاطره امام راحل برای دانش‌آموزان گرامی داشته شد.

او برگزاری این مسابقات را موثر دانست زیرا می‌تواند دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی مصون دارد تا خدا و قرآن را در خود احساس کنند.

کاظمی به بخشی از برنامه‌های فوق برنامه که برای این دانش‌آموزان برگزار شد اشاره کرد و آن ها را در قالب بازدید از برج میلاد، زیارت امامزاده صالح و بازدید از بازار تجریش، ۴ برنامه جنگ شادی، جشن میلاد امام رضا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی نامید.

او از همکاری بالغ بر ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در برگزاری این مسابقات خبر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی