تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
استاندار اردبیل خواستار شد:

تدوین سند جامع مقابله با کرونا در استان

استاندار اردبیل بر لزوم تدوین سند جامع مقابله با کرونا در استان و اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری انفرادی تاکید کرد.

کد خبر: ۵۸۹۲۹
۱۸:۴۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

تدوین سند جامع مقابله با کرونا در استان

دیدارنیوز ـ اکبر بهنامجو امروز ۳۱ فروردین در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد کرونای استان اردبیل با بیان اینکه مردم استان در اجرای طرح در خانه بمانیم همکاری خوبی انجام دادند، اظهار کرد: در طرح فاصله‌گذاری انفرادی هر فرد باید فاصله یک ونیم متری خود را با دیگران حفظ کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کند تا انتقال ویروس کرونا به کمترین میزان ممکن برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌های صدا وسیما، نشریات و فضای مجازی لازم است تا در گام دوم مقابله با کرونا تبلیغات موثر محیطی در سطح شهر‌های استان انجام شده و تغییر رفتار و سبک زندگی به شکل حرفه‌ای به مردم آموزش داده شود.


استاندار اردبیل گفت: این ویروس بسیارخطرناک است و ما باید سند جامعی برای مقابله با آن تدوین کنیم تا با رعایت دقیق و مستمر مفاد این سند، از سوی مردم و اصناف از انتشار این ویروس جلوگیری کنیم.


بهنامجو با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی صدا و سیمای مرکز اردبیل و دیگر رسانه‌های استان برای اطلاع‌رسانی مناسب به مردم، آموزش همگانی و نشان دادن تلاش‌های مدافعان سلامت تصریح کرد: در شرایط کنونی، لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت پیام‌های کوتاه درقالب تصاویر، پوستر و بروشور‌ها با استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها و سمن‌ها در اختیار مردم و اصناف قرار گیرد.


در این جلسه علی ملااحمدی مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل نیز با ارائه گزارشی از عملکرد رسانه استانی و دیگر رسانه‌ها برای مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی و گسترده مسئولان، مدافعان سلامت و رسانه‌ها و همکاری خوب مردم فهیم استان بحران کرونا در مرحله کنترل است، ولی باید حساسیت مردم به این بیماری را همچنان حفظ کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی