تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم:

مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، حمایت می‌خواهند

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: در شرایطی که کشور درگیر ویروس کروناست، مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، نیاز به حمایت دارند و باید برای آنها، سازوکار‌هایی را تعریف کرد تا بتوان در فضای مجازی به آموزش و کسب و کار، جهت بخشید.

کد خبر: ۵۸۵۸۲
۱۱:۱۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، حمایت می‌خواهند

دیدارنیوز ـ علی حسینی در جلسه کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: در فاصله گذاری هوشمند باید تعاریف مناسبی برای کلیدواژه‌ها در نظر گرفت و این طرح را به خوبی در جامعه تبیین کرد.

 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم افزود: رسانه‌ها، ظرفیت مهمی در فرهنگ سازی هستند و ما به توسعه دانش رسانه‌ای در مقابله با کرونا نیاز داریم.


وی بیان کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند، دروازه ورود به دوران پساکروناست و باید بیش از این بر روی این طرح کار شود و جایگاه اصناف و کسب و کار‌ها نیز در این طرح به خوبی تبیین و ابهامات رفع شود.


حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در صنوف و کسب و کارها، مراجعه کننده و مشتریانی داریم و هنوز برای حضور ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع کرونا، سازوکار مناسبی تعریف نشده است.


وی عنوان کرد: تولید محتوا و طراحی هشتک‌های مناسب برای مقابله با کرونا، گام مهمی در فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی است و باید به آن بها داد.


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: برای استان قم باید تقویم محتوایی به جهت مدیریت فضای مجازی و اطلاع رسانی مناسب صورت بگیرد که این تقویم محتوایی ناظر بر تقویم ملی و مذهبی کشور است و در آن مناسبت‌های مختلف و اعیاد و آئین‌ها دیده شود.


وی تصریح کرد: یک سری از مشاغل، متولی خاصی ندارند و در وضعیت شیوع کرونا، متضرر شدند، همانند مراکز آموزش خصوصی که هنوز برای کسب و کار و فعالیت‌های آموزشی‌شان، تصمیم گیری نشده است.


حسینی بیان کرد: در شرایطی که کشور درگیر ویروس کروناست، مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، نیاز به حمایت دارند و باید برای آنها، سازوکار‌هایی را تعریف کرد تا بتوان در فضای مجازی به آموزش و کسب و کار، جهت بخشید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی