تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

باز هم اقدامات داوطلبانه خیران مدرسه‌ساز

خیران مدرسه‌ساز استان آذربایجان غربی ۳۰ مدرسه به زیربنای ۱۷ هزار و ۴۱۷ مترمربع در سال ۹۶ به فضاهای آموزش اضافه کرده‌اند.

کد خبر: ۵۸۳۷
۰۸:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ. مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس آذربایجان‌غربی اعلام کرد که خیران مدرسه‌ساز استان ۳۰ مدرسه به زیربنای ۱۷ هزار و ۴۱۷ مترمربع در سال ۹۶ به فضا‌های آموزش اضافه کرده‌اند.

قهرمان رحمانی با بیان اینکه تعداد کل مدارس در آذربایجان غربی ۴ هزار و ۴۸۶ آموزشگاه است اظهار کرد: تعداد ۱۱۳۴ ساختمان آموزشی در استان نیازمند مقاوم‌سازی است و ۱۳۴۵ ساختمان آموزشی نیز تخریبی و فرسوده است.

وی درباره مدارس نوسازی و مرمت‌شده آذربایجان غربی گفت: ۶۰ باب پروژه احداثی و تکمیلی در دست اقدام است که در هفته دولت تحویل داده می‌شود و ۳۲ پروژه تخریب و بازسازی نیز استان در دست اجراست.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس آذربایجان غربی گفت: اعتبار تخصیص‌یافته برای تخریب و بازسازی هزینه شده مدارس استان در سال ۹۶ مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال بود.

وی تاکید کرد: همچنین اعتبار تخصیص‌یافته برای تخریب و بازسازی در سال ۱۳۹۵ مبلغ ۶۰۷ میلیون و ۷۴۴ هزار ریال بوده است که مبلغ ۴۵ هزار و ۸۳۶ میلیون ریال افزایش یافته است.

رحمانی با بیان اینکه در سال جاری خیران ۱۲۳ کلاس درس به فضای آموزشی استان افزوده‌اند، تصریح کرد: کمبود اعتبارات و کاهش تخصیص عمده مشکلات این اداره کل در خصوص تجهیز و نوسازی مدارس در سطح استان است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی