تیتر امروز

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
فرماندار داورزن:

سیلاب‌های بی‌سابقه در داورزن موجب خسارت‌های فراوان شد

فرماندار داورزن گفت: حجم و شدت سیلاب‌های در روز گذشته در این شهرستان بی‌سابقه بود که خسارت زیادی در بخش‌های زیر ساختی، راه‌ها و کشاورزی به بار آورده است.

کد خبر: ۵۸۰۷۲
۱۰:۵۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

سیلاب‌های بی‌سابقه در داورزن موجب خسارت‌های فراوان شد

دیدارنیوز ـ حسین اسدالهی اظهار کرد: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی شدید، به ساکنان مناطق روستایی برای استقرار در مکان‌های امن اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته بود.
 
وی ادامه داد: همچنین در روستای بهانگر که حجم سیلاب‌ها بالا بود، ساکنان آن برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در مکان‌های امن اسکان موقت داده شدند.
 
اسدالهی افزود: از ساعات ابتدایی وقوع سیلاب‌ها مدیریت بحران شهرستان و دستگاه‌های اجرایی پای کار آمدند و به خدمات‌رسانی به افراد گرفتار در سیل پرداختند.
 
فرماندار داورزن عنوان کرد: طی دو شب گذشته بر اثر شدت سیلاب‌ها در دو نقطه جاده سبزوار-شاهرود در محدوده روستای مهر و صدخرو شهرستان داورزن آبگرفتگی زیادی رخ داد که جاده برای ساعاتی مسدود و تردد خودرو‌ها ممنوع شد که با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه، پس از پاکسازی و لایروبی رفت و آمد خودرو‌ها در این مسیر برقرار شد.
 
وی بیان کرد: حجم خسارت‌های سیلاب به تاسیسات و اراضی کشاورزی شهرستان داورزن بالا بود که میزان دقیق آن پس از برآورد خسارت اعلام می‌شود.
 
در ادامه همچنین رییس جمعیت هلال‌احمر سبزوار، به ایسنا گفت: در پی وقوع سیلاب و انسداد موقت برخی راه‌ها عوامل این سازمان به ۱۶۰ فرد گرفتار سیل در جاده سبزوار-شاهرود و روستای بهانگر شهرستان داورزن امدادرسانی کردند.
 
محمد علی جباری عنوان کرد: در پی جاری شدن سیل روز گذشته، ۶ تیم امدادگر و نجاتگر هلال احمر سبزوار به مسافرانی که در جاده سبزوار-شاهرود و مناطق روستایی داورزن گرفتار شده بودند خدمات امدادی ارایه دادند.
 
داورزن یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی است که در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع شده‌است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی