تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
معاون استاندار:

عشایر اواخر اردیبهشت ماه به مناطق ییلاقی خراسان شمالی کوچ می‌کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: عشایر خراسان شمالی آخر اردیبهشت ماه از استان گلستان به مناطق ییلاقی این استان کوچ می‌کنند.

کد خبر: ۵۷۹۹۴
۱۵:۰۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ ولی الله حیاتی در ستاد استانی ویروس کرونا که در تاریخ ۲۴ فروردین در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهارکرد: در این ارتباط توافق و هماهنگی‌های لازم میان مسئولان هر دو استان صورت گرفته است.

 

وی افزود: علاوه بر آن باید ادارات کل دامپزشکی، عشایری و دانشگاه علوم پزشکی استان، پروتکل‌های بهداشتی را برای این قشر از جامعه هم برای زیستگاه‌های دام و هم خود افراد لحاظ کنند.

 

حیاتی در ادامه به طرح کامک (کاهش اثرات منفی کروناویروس) نیز اشاره کرد و ادامه داد: این طرح نقشه راهی برای دستگاه‌های اجرایی است و هر دستگاهی طبق این نقشه دو وظیفه درون سازمانی و خدمات دهی به مردم دارد.

 

وی بیان کرد: این وظایف باید با لحاظ کردن پروتکل‌های بهداشتی اجرایی شود.

 

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: مبنای ما در طرح فاصله گذاری هوشمند، ابلاغیه ستاد ملی کرونا است و هرآنچه این ستاد ابلاغ کرده است، باید اجرایی شود.

 

وی گفت: همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۲۱ نقطه در این استان در حال انجام است و ممنوعیت ورود افراد خارج استانی به استان اجرایی می‌شود و این امر تا تاریخ ۳۱ فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی