تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبرداد:

صدور ۱۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در هرمزگان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: طی سال گذشته، ۱۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری هرمزگان صادر شده است.

کد خبر: ۵۷۸۹۶
۰۹:۱۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

صدور ۱۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در هرمزگان

دیدارنیوز ـ رضا برومند در گفتگو با ایسنا با بیان این مطلب، افزود: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری استان، سال گذشته ۱۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری صادر شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان ادامه داد: از این تعداد موافقت اصولی صادره، ۶۶ مجتمع گردشگری، ۳۵ سفره خانه سنتی، ۱۸ اقامتگاه بوم گردی،۱۳ مرکز گردشگری ساحلی و دریایی، ۱۲ مورد تفریحی سرگرمی گردشگری، ۹ هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۲ مرکز آب درمانی، ۲ تاسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، یک مهمانپذیر و یک مورد واحد‌های پذیرایی و انواع غذاخوری‌های منفرد بین راهی بوده است.

 

برومند با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای بیش از ۴ هزار و ۶۵۲ نفر شغل ایجاد می‌شود، بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با کمک بخش خصوصی هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی این طرح‌ها در سطح استان آغاز شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری ۴۰ هزار و ۷۴۱ میلیارد ریال است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی