تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
معاون عمرانی استانداری قزوین:

شهرداری و دهیاری‌ها برای مقابله با آب گرفتگی احتمالی آماده باشند

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان بویژه آتش نشانی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای مقابله با هرگونه آب گرفتگی و سیل در استان آماده باشند.

کد خبر: ۵۷۴۳۷
۱۵:۵۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

شهرداری و دهیاری‌ها برای مقابله با آب گرفتگی احتمالی آماده باشند

دیدارنیوز ـ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار روز سه شنبه به همراه مصطفی صالحی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری سرپرست و رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه از سازمان اتش نشانی شهر محمدیه بازدید کردند.

 

علی فرخ زاد در این بازدید گفت: تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نیرو‌های آتش نشانی در مقابله با ویروس کرونا خوب و موفق عمل کردند و با ضد عفونی تمامی معابر و اماکن عمومی به سلامت مردم کمک کردند.

 

فرخ زاد افزود: با حضور در آرامستان‌های استان از امکانات و تجهیزات آن‌ها بازدید شد و در جریان نحوه تدفین و خاک سپاری افراد فوتی‌های کرونایی بر اساس دستور العمل‌های تعیین شده قرار گرفتیم که خدمات ارائه شده قابل تقدیر است.

 

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: با توجه به اقدامات خوب دستگا‌های اجرایی در امر مبارزه با ویروس کرونا و آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم فعالیت‌های مناسبی صورت گرفته و همچنان این کار‌ها باید تداوم یابد.

 

وی افزود: مهمترین عامل مقابله با ویروس کرونا مشارکت همه جانبه مردم در طرح‌ها و رعایت نکات اعلام شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره‌ای انسانی است و مردم با ماندن در منزل و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی می‌توانند به نتیجه بخش شدن کار‌ها کمک کنند.

 

فرخزاد با اشاره به بارندگی‌های پیش رو از آمادگی تمامی دستگاه‌ها بخصوص شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سازمان‌های آتش نشانی برای مقابله با هرگونه سیل و آب گرفتگی احتمالی در استان خبر داد و گفت: در بازدید از سازمان آتش نشانی بر حفظ آمادگی این نیرو‌ها و جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی از بارندگی‌های روز چهارشنبه و پنج شنبه در استان تاکید شد.

 

مصطفی صالحی مدیر کل امور شهری استانداری قزوین هم در این بازدید ضرورت توجه ویژه مسئولان به مشکلات شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان را یادآور شد و گفت: با تقویت نیرو و تجهیز آتش نشانی محمدیه و مهرگان می‌توان بهترین خدمات را به دیگر شهر‌ها و روستا‌های همجوار از لحاظ موقعیت جغرافیایی منطقه ارائه داد.

 

وی بیان کرد: در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هماهنگی انسجام خوبی میان سازمان‌ها و شهرداری وجود دارد که موجب شده خدمات خوبی به مردم داده شود.

 

صالحی در ادامه از ایجاد سامانه فضای مجازی در ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان در شهرداری‌ها خبر داد و گفت: با توجه به توسعه دولت الکترونیک باید نسبت به کاهش خدمات حضور و ارائه خدمات الکترونیک اقدام کرد تا شهروندان با هزینه کمتر و سریع‌تر بتوانند نیاز‌های خود را تأمین کنند.

 

سرپرست شهرداری محمدیه نیز در خصوص اقدامات این شهرداری در راستای مبارزه با ویروس کرونا گزارشی ارائه داد و گفت: شهرداری محمدیه از اوایل اسفند ماه سال گذشته تاکنون برای حفظ سلامت شهروندان و تأمین خدمات بهداشتی نسبت به ضدعفونی معابر اصلی و فرعی با کمک نیرو‌های بسیجی و جهادی اقدام کرده و تمام بلوک‌های مسکونی ناحیه شهری مهرگان و مجتمع‌های مسکونی محمدیه را ضدعفونی کرده است.

 

وی بیان کرد: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی و افراد بی بضاعت از دیگر کار‌های انجام شده است.

 

فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم از اقدامات انجام شده و حمایت‌های اعضای شورای شهر محمدیه از اجرای مصوبات تشکر کرد و گفت: دستور العمل‌های ستاد مبارزه ملی با کرونا در شهر محمدیه و مهرگان بخوبی اجرا شده و اعضای شورا اسلامی شهر محمدیه در کنار مدیرت شهری و نیرو‌های آتش نشانی و خدماتی در راستای حفظ سلامت شهروندان خود گام برداشته است.

 

وی افزود: اختصاص پنجاه میلیون تومان برای تهیه بسته‌های بهداشتی و توزیع آن در میان نیازمندان از کار‌های خوب شورا و شهرداری محمدیه در شرایط کنونی است.

 

فرامرز چگینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر محمدیه هم ضمن تشریح فعالیت‌های آتش نشانی از ضدعفونی کردن تمامی معابر اصلی و فرعی شهر محمدیه و مهرگان خبر داد و گفت: نیرو‌های آتش نشانی با همه امکانات و تجهیزات خود به صورت روزانه برای ضد عفونی معابر عمومی اقدام می‌کند.

 

در ادامه از نیرو‌های سازمان آتش نشانی شهر محمدیه تجلیل شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی