تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان:

دولت با بسته پشتیبانی از گردشگری و صنایع‌دستی حمایت می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، از به نتیجه رسیدن بسته حمایت از صنعت گردشگری و صنایع‌دستی با پیگیری‌های وزیر میراث‌فرهنگی در دولت خبر داد.

کد خبر: ۵۷۰۵۸
۱۲:۳۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: بسته حمایتی که به واسطه خسارت‌های متحمل شده در زمان شیوع ویروس کرونا، با پیگیری‌های وزیر میراث‌فرهنگی، شامل حال واحدها، فعالان گردشگری و صنایع‌دستی شده است.

 

وی اعلام کرد: این بسته حمایتی با هدف حفظ اشتغال نیروی انسانی شاغل در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی تهیه شده است که این افراد از این دو صنعت برای امرار معاش استفاده می‌کردند تا جلوی ایجاد مشکل برای نیروی انسانی این حوزه را بگیرد.

 

ارجمند افزود: افراد فعال، هنرمند، مهم‌ترین سرمایه صنعت گردشگری و صنایع‌دستی بوده است. آمار جمعیت بیکار شده در صنعت گردشگری و صنایع‌دستی زنجان به زودی مشخص خواهد شد و اقدامات بعدی در این خصوص انجام خواهد یافت.

این مسئول ادامه داد: امهال سه ماهه مالیات اعم از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش‌افزوده و تعویق سه ماهه بازپرداخت تسهیلات بانکی، از جمله موارد حمایتی این بسته به‌شمار می‌رود.

 

ارجمند تصریح کرد: همچنین امهال ۲۳ درصد حق بیمه کارفرمایی پرسنل شاغل در واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی، از دیگر موارد این بسته حمایتی است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان، تعویق پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق و گاز) را به مدت سه ماه و پس از آن به صورت اقساطی را از دیگر موارد مطرح شده در بسته حمایتی دولت عنوان کرد و گفت: همچنین امکان استفاده واحدها و فعالان گردشگری و صنایع‌دستی از اوراق تضمینی سرمایه در گردش، گواهی اعتبار مولد (طرح گام) و امکان استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد در این طرح لحاظ شده است.

 

ارجمند خاطرنشان کرد: علاوه بر این تمدید سه ماهه موارد فوق‌الذکر به شش ماه نیز توسط وزارتخانه در دست پیگیری است که با نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی