تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
شهردار ابهر خبر داد:

تجهیز کارگران به آخرین استاندارد‌های پوشش بهداشتی در ابهر

شهردار ابهر از تجهیز کارگران به آخرین استاندارد‌های پوشش بهداشتی خبر داد.

کد خبر: ۵۶۸۲۶
۰۹:۴۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

تجهیز کارگران به آخرین استاندارد‌های پوشش بهداشتی

دیدارنیوز ـ محمدرضا ذوالقدری‌ها با بیان این‌که به علت ماسک‌ها و دستکش‌های رها شده در سطح شهر، کارگران شهرداری از اقشار آسیب‌پذیر در برابر بیماری کرونا هستند، ادامه داد: تامین استاندارد‌های حفاظتی و رعایت اصول بهداشتی برای نیرو‌های خدمات شهری، مهم‌ترین وظیفه و دغدغه اصلی شهرداری ابهر در مدیریت شهری است.
 
وی عنوان کرد: نیرو‌های خدمات شهری جزو خدوم‌ترین و مظلوم‌ترین نیرو‌ها برای مقابله با ویروس کرونا هستند که در این ایام بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می‌کنند و حتی یک روز هم تعطیل نبوده‌اند و پاکیزگی و نظافت محله‌ها و خیابان‌ها مرهون تلاش آن‌ها است.
 
شهردار ابهر از مجهز کردن همه نیرو‌های خدمات شهری و نیرو‌های مرتبط با جمع‌آوری پسماند شهری به پوشش استاندارد و ایمن (گان) خبر داد و افزود: این کم‌ترین کاری است که در مقابل این زحمت‌کشان می‌توان انجام داد.
 
ذوالقدری‌ها به جمع‌آوری شبانه ۸۵ تن زباله توسط پاکبانان اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع مشکل بهداشتی محله‌ها مخصوصا در این ایام از شهروندان خواهشمندیم زباله‌های‌شان را راس ساعت ۹ شب بیرون بگذارند و ماسک‌ها و دستکش‌های‌شان را حتما درون نایلون سر بسته گذاشته و از رها کردن آن در کوچه و خیابان بپرهیزند.
 
این مسئول با تاکید بر این‌که آموزش و حفظ سلامتی نیرو‌های خدمات‌رسان، مهم‌ترین اولویت شهرداری ابهر است، بیان کرد: در همین راستا کارگاه‌های آموزشی برای همه نیرو‌های خدمات شهری برگزار و تجهیزات مورد نیاز از قبیل دستکش، ماسک‌های فیلتردار، ژل و الکل ضدعفونی برای همه کارگران به صورت مداوم تهیه و توزیع شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی