تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پارک ائل گلی و تفرجگاه عون‌بن‌علی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان تبریز، مراکز رفاهی و تفریحی به ویژه پارک ائل گولی و تفرجگاه عون بن علی تا اطلاع ثانویه تعطیل خواهند بود.

کد خبر: ۵۶۲۵۶
۲۰:۵۸ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان تبریز مقرر شد که در ورودی‌های شهر، کنترل‌ها تشدید و سفرهای درون شهری و برون شهری تا اطلاع ثانوی محدود خواهد شد.

کلیه بازارها و پاساژها به استثنای مراکز تامین کننده نیازهای ضروری مردم تعطیل خواهند بود و همچنین فضاهای خدماتی بین راهی نیز تعطیل و سرو غذا در محل رستوان‌ها نیز ممنوع است.

دستگاه‌های اجرائی و خدماتی حداقل نیروی انسانی خود را بکارگیری کنند و از بحث دورکاری و شیفت کاری کارمندان در ادارات استفاده کنند. شهرداری‌ها و برخی ادارات خدمات رسان تا ۱۳ فروردین هیچ‌گونه مجوز، اشتراک و پایانکاری صادر نکنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تبریز، سازمان صمت و تعزیرات جهت دسترسی آسان مردم به مواد مصرفی و کنترل قیمت‌ها نظارت‌های بیشتری داشته باشند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی