تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

۲۰۰ هزار ماسک از چین به آذربایجان غربی اهدا شد

 استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سرکنسول ایران در گوانگجوی چین ۲۰۰ هزار ماسک به استان اهدا نمود گفت: این محموله روز گذشته به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد.

کد خبر: ۵۶۲۵۰
۲۰:۵۲ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - محمدمهدی شهریاری امروز ۵ فروردین در پانزدهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با قدردانی از تلاش مردم و سازمانهای مردم در همراهی با کادر درمانی و مسئولین تصریح کرد: این ایثار و همدلی شکل گرفته جای قدردانی دارد و به نوبه خودم از این همراهی صادقانه قدردانی می کنم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه از فردا چهارشنبه در سراسر استان به فرمانداران و مدیران دستور داد تا نهایت همکاری و همراهی را با این رزمایش که نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد داشت به عمل آورند.

شهریاری در خصوص تدفین متوفیان کرونا نیز گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تدفین متوفیان کرونا بر اساس پروتکل های بهداشتی و فتوای مقام معظم رهبری انجام می پذیرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره وضعیت مطلوب اقلام بهداشتی در استان، به متولیان امر دستور داد تا این اقلام در روستاها و کارخانجات نیز توزیع شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی