تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به ۴۶۲ مورد رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان به ۴۶۲ مورد رسید.

کد خبر: ۵۶۲۰۳
۱۱:۱۲ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - دکتر جواد آقازاده در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان تا ۴فروردین گفت: در مجموع از ۱۲۹۶ نمونه مورد آزمایش قرار گرفته ۴۶۲ مورد آن مثبت اعلام شده است که از ۸۰ نمونه مشکوک آزمایش شده روز دوشنبه ۳۴ مورد آن مثبت است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تعداد فوتی های استان با ۴مورد جدید، یک مورد از بوکان،یک مورد از شاهین دژ،یک مورد از میاندوآب و یک مورد از مهاباد به ۳۵ مورد افزایش یافت و تعداد بهبود یافتگان ۲۳۴ مورد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بااشاره به تعداد مبتلایان به تفکیک شهرستان افزود:  ارومیه ۱۵۷، بوکان ۶۴، خوی ۵۲، سردشت ۱۱، شاهین دژ ۳۱، تکاب ۱۷، میاندوآب ۳۶، چایپاره ۴، چالدران ۳، پلدشت ۳، نقده ۱۹، ماکو ۹، اشنویه ۸، پیرانشهر ۸، شوط ۱، مهاباد ۲۷، سلماس ۱۲ است.

دکتر آقازاده در ادامه افزود: بر خلاف تصورات اشتباه که گفته می شود جوانان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا نمی شوند، میانگین سنی مبتلایان و فوت شدگان عکس این موضوع را اثبات میکند که ۵۳٪ مبتلایان ۱۵ تا ۵۴ ساله و ۴۶٪ مبتلایان ۵۵ سال و بالاتر هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی