تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بارش برف و کولاک در گردنه‌های قزوین ادامه دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف که از روز یکشنبه در چند گردنه استان آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و عملیات نمک پاشی و برف روبی در حال انجام است.

کد خبر: ۵۶۱۷۲
۱۵:۲۴ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹

بارش برف و کولاک در گردنه‌های قزوین ادامه دارد

دیدارنیوز ـ جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: بارش برف بهاری از عصر دیروز یکشنبه سوم فروردین ماه ۹۹ در گردنه آوج در محور قزوین - همدان و گردنه هجیب در محور بوئین زهرا به سمت ساوه شروع شده و کماکان نیز ادامه دارد.

 

وی با اشاره به این موضوع که ۳۰۰ راهدار به همراه ۲۸۵دستگاه ماشین آلات در طرح راهداری نوروزی استان قزوین مشارکت دارند؛ اضافه کرد: در گردنه کوهین محور قزوین - رشت و همچنین گردنه‌های الموت نیز هم اکنون شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، حق لطفی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف و کولاک و کاهش دما در بسیاری از مناطق این استان نیرو‌های راهداری در آماده باش کامل جهت خدمت‌رسانی قرار دارند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در راه‌های استان به شکل عادی و روان جریان دارد، افزود: البته با توجه به وضعیت جوی و مهم‌تر از آن جهت پیشگیری و شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا از هموطنان درخواست می‌شود از سفر غیرضروری در نوروز امسال خودداری کنند.

 

کاهش ۷۴ درصدی تردد خودرو‌ها در محورهای مواصلاتی قزوین

حق لطفی در ادامه گفت: در شبانه روز گذشته ۲۹۵ هزار و ۲۱۶ دستگاه خودرو از آزادراه‌ها و سایر راه‌های استان تردد کرده‌اند که با آمار‌های سال قبل اختلاف قابل توجهی دارد.

 

وی بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۴۵۲ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده‌اند که در این بخش نیز شاهد کاهش ۲۳ درصدی آمار بوده‌ایم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در پایان گفت: به منظور کنترل و پیشگیری از انتقال این ویروس، ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای تنها مجاز به توقف در پایانه‌های مسافربری هستند و در صورت پیاده و سوار کردن مسافر به جز در پایانه‌ها با رانندگان برخورد جدی خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی