تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کاهش ۵۲ درصدی سفرها در تمامی جاده‌های برون شهری آذربایجان شرقی

News Image Lead

سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و راه اندازی پویش "در خانه بمانیم" ، با کاهش ۵۲ درصدی سفرها در تمامی جاده‌های برون شهری استان از ۲۵ اسفند تا یکم فروردین ماه مواجه هستیم.

کد خبر: ۵۶۱۰۴
۱۶:۳۰ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز- سرهنگ رضا کریمی نژاد در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: باتوجه به ایام تعطیلات عید و نسبت به مدت مشابه سال قبل، در روز اول فروردین، شاهد کاهش 67 درصدی تردد خودروها در جاده‌های استان و مبادی ورودی آذربایجان‌شرقی بودیم.

وی عنوان کرد: در محورهای مواصلاتی استان به شدت سفرهای نوروزی کاهش یافته است؛ به طوری‌که در روز دوم فروردین ماه نیز ترددهای نوروزی در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ایمن سازی مبادی ورودی استان، خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشت و درمان پس از توقف اتوبوس‌ها و خودروهای غیربومی در ورودی به استان، با استفاده از دستگاه تب سنج مسافران را از نظر بیماری کرونا بررسی و در صورت مشکوک شدن وضعیت مسافر، آنان را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

سرهنگ کریمی نژاد از مردم خواست تا ضمن رعایت پویش "در خانه بمانیم"، از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و برای کنترل کرونا ویروس با کارشناسان بهداشت و درمان و نهادهای ذیربط همکاری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی