تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان:

فضا‌های ورزشی استان زنجان در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت

مدیر کل ورزش و جوانان، با بیان اینکه فضا‌های ورزشی استان در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گفت، گفت: تاکنون ۱۲ سالن ورزشی جهت استقرار بیماران کرونایی آماده سازی و تجهیز شدند.

کد خبر: ۵۵۸۷۴
۱۴:۲۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

فضا‌های ورزشی استان زنجان در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت

دیدارنیوز ـ علی خلیلی، در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون ۱۲ سالن ورزشی در سطح استان جهت استقرار بیماران کرونایی آماده سازی و تجهیز شده است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان، تصریح کرد: ۵ سالن دیگر نیز مراحل آماده سازی را طی می‌کند تا در صورت اعلام نیاز ستاد مقابله با کرونا در استان در اختیار قرار گرفته و تجهیز شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سالن‌های تجهیز شده شامل ۳ سالن شمشیربازی، چند منظوره و تنیس روی میز از مجموعه مادران و کودکان و یک سالن پیام مخابرات استان است که در صورت اعلام نیاز خوابگاه ورزشکاران مجموعه ورزشی انقلاب و کلیه اماکن ورزشی استان نیز به این نقاهت گاه‌ها افزوده خواهد شد و در حال آماده سازی این اماکن هستیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها نیز همین روند را در پیش گرفته ایم توضیح داد: سالن عسلک ابهر، سالن شهدای زرین آباد ایجرود، سالن سپاه و آموزش و پرورش در خرم دره، سالن شهید فهمیده و آموزش و پرورش در خدابنده، سالن بانوان ماهنشان و کارگران تعاون طارم در حال حاضر تجهیز شده اند، افزود: سالن‌های چند منظوره شهدای حلب ایجرود، سالن چند منظوره کوثر و سالن ۹ دی سپاه خدابنده نیز به صورت ذخیره برای تحویل به ستاد مبارزه با کرونا قرار دارند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد: مردم فهیم استان با در خانه ماندن و حضور پیدا نکردن در اماکن پرتردد و پر ازدحام زنجیره‌ی شیوع این ویروس را بشکنند و اصلا نیازی به این اماکن ایجاد نشود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی