تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیرکل انتقال خون استان زنجان:

اهدای خون در روزهای کرونایی فراموش نشود

مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: با توجه به شیوع کووید ۱۹، مردم یکی از کارهای ضروری که در شرایط کنونی باید انجام دهند، اهدای خون به بیماران نیازمند است.

کد خبر: ۵۵۷۹۴
۱۰:۱۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

اهدای خون در روزهای کرونایی فراموش نشود

دیدارنیوز ـ سیامک اسدی با تاکید بر اینکه مردم به طور مستمر برای تامین ذخایر نسبت به اهدای خون اقدام کنند و تنها در موارد ضروری از خانه‌های خود خارج شوند، اظهار کرد: یکی از کارهای ضروری‌ که در شرایط کنونی باید انجام دهند، اهدای خون به بیماران نیازمند است.

 

وی با اشاره به اینکه نباید بیماران سرطانی، بیماران تالاسمی، بیماران هموفیلی و افرادی که دچار سانحه رانندگی شده‌اند را فراموش کنیم، افزود: اکنون در آستانه تعطیلات عید نوروز هستیم که این عید باستانی امسال با شیوع کووید ۱۹ همراه شده و طبیعی است که مراکز انتقال خون با کاهش مراجعه‌کننده مواجه شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه اداره‌کل انتقال خون استان همه اقدامات حفاظتی، ایمنی و بهداشتی را به درستی و طبق استانداردهای موجود انجام می‌دهد، افزود: مراکز انتقال خون نیز طبق استانداردهای علمی و فنی ضدعفونی می‌شود تا مردم با خیالی آسوده برای اهدای خون به این مراکز مراجعه کنند.

 

مدیرکل انتقال خون استان زنجان در رابطه با خدمات اینترنتی این اداره‌کل به اهداکنندگان خون برای نوبت‌گیری غیرحضوری، خاطرنشان کرد: مردم از طریق مراجعه به پرتال اینترنتی http://nobatdehi.ibto.ir مراجعه حضوری با شماره‌های ۳۳۵۴۹۳۰۳، ۳۳۵۴۹۳۰۰ و ۳۳۵۴۹۳۰۱ برای نوبت‌گیری و کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی