تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
افزایش آمار بیماران کرونا در سقز؛

رکوردشکنی کرونا در کردستان/ شمار فوتی‌ها به ۱۶ نفر رسید

روند افزایشی شمار مبتلایان به کرونا در استان کردستان از ۲ روز قبل آغاز شده بود و متاسفانه امروز هم با مبتلا شدن قطعی ۳۱ نفر همچنان ادامه پیدا کرد.

کد خبر: ۵۵۶۲۲
۱۵:۵۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

رکوردشکنی کرونا در کردستان/ شمار فوتی‌ها به ۱۶ نفر رسید

دیدارنیوز ـ روند افزایشی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان که از روز شنبه هفته جاری آغاز شده بود امروز دوشنبه همچنان ادامه پیدا کرد.
 
بعد از چند روز ثبات در افزایش شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان، به یک باره از روز شنبه این روند افزایش یافت و متأسفانه امروز ۳۱ نفر دیگر به شمار مبتلایان افزوده شد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این خصوص اظهار داشت: از مجموع ۴۰۷ نمونه انجام شده در استان کردستان نتیجه ۱۶۵ نفر مثبت بوده و ۲۱۱ مورد نیز منفی اعلام شده است.
 
فرزین رضاعی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان کردستان، گفت: شهرستان سقز که از روز اول ورود کرونا بیشتر بیمار مبتلا را داشت، متأسفانه همچنان وضعیت نگران کننده‌ای دارد و شمار مبتلایان در این شهرستان به ۶۵ نفر رسید.
 
وی گفت: بعد از شهرستان سقز، شهرستان بانه با ۳۵، سنندج ۲۲، کامیاران پنج، قروه ۱۲، مریوان پنج، دیواندره هشت، بیجار ۱۰، دهگلان ۲ و سروآباد با یک مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به شمار افراد فوتی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۶ نفر به دلیل ابتلاء به کرونا در استان کردستان جان خود را از دست داده اند.
 
وی بیان کرد: سقز ۹ نفر، قروه سه نفر، سنندج ۲ نفر، شهرستان‌های بانه و مریوان هم هر کدام یک نفر شمار کل افراد فوت شده را به خود اختصاص داده اند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی